فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ وقتي با تو آشنا شدم زهرایم






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

وقتي با تو آشنا شدم؛ درخت مهربانيت آنقدر بلند بود

که هرچه بالا رفتم آخرش را نديدم.

معجون زيبايت آنقدر شيرين بود که هر چه نوشيدم نتوانستم

تمامش کنم.

و درياي عشقت آنقدر وسيع بود

که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببينم

و سرانجام در آن غرق شدم....

عـــــــــــــــــــــــاشقتم نفسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت 15:18 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت